maandag 13 november 2017



Lieve volgers,

Als je het mij vraagt, was de zomer veel te kort en te snel voorbij! Geen melancholische nazomerse dagen, waarop je nog zo heerlijk van de laatste zonnestralen kunt genieten. Nee abrupt, werden we overvallen door natte herfstige dagen met een stevige wind. We zullen het moeten nemen zoals het komt, we kunnen er niets aan veranderen.
Net zoals ik niets kan veranderen aan een scan-uitslag. Ook daar heb ik geen invloed op en dat maakt het elke keer niet zozeer "spannend",  zoals mensen mij vaak vragen/zeggen, maar wel onzeker.
En dat brengt een bepaalde onrust en spanning met zich mee. Zo'n uitslag bepaalt toch hoe mijn volgende periode er uit gaat zien. Weer aan de medicijnen, welke dan en wat zijn de bijwerkingen? Of kan ik nog even door, zoals ik het laatste 3/4 jaar doe?
Het laatste is gelukkig het geval! Wederom waren er, volgens dr. Kapiteijn, op de scan geen verontrustende dingen te zien, maar, zei ze er direct achteraan, "garantie tot aan de deur"!
Maar geldt dat niet voor iedereen?
Voorlopig kijk ik uit naar een Kerst zónder nare bijwerkingen (vorig jaar!) en hoef ik me pas eind februari weer te melden.
Beste mensen, ik wens iedereen al het goede en tot in het volgende jaar!

Liefs,
Jos




1 opmerking:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen